Bloknote

zaterdag 4 augustus 2012

Sakura fans united!


EN This is sooo cool!!! Remember my 'sparkling eyes' blog post of last tuesday? 
The sparkling gelly roll image is featured on the brand new Sakura fanpage on facebook! I am so proud. I was a big fan of Sakura already, but you understand I now am a super huge fan! I suddenly feel the urgent need to make everything sparkle with my gelly rolls... Or is that weird? Hahaha!
Now go there and like the European Sakura fan page!

http://www.facebook.com/sakuraeurope




NL Dit is zooo gaaf!! Herinner je je mijn 'fonkelende ogen' blogpost van afgelopen dinsdag nog?
Het glitterende gelly roll plaatje staat op de gloednieuwe Sakura fanpage op Facebook!
Ik ben echt zo trots. Ik was al een grote fan van Sakura, maar je begrijpt vast dat ik nu een supergrote fan ben! Ik voel plotseling de dringende behoefte om alles te laten glitteren met mijn gelly roll pennen... Of ben ik nu raar? Hahaha!
En nu snel daarheen om de Nederlandse Sakura fan page te liken!
http://www.facebook.com/sakuranl



1 opmerking:

Tessa zei

goed zeg!! gefeliciteerd!!!

xx Tessa