Bloknote

zondag 16 december 2012

Trots! / Proud!

NL Kijk eens wat ik gisteren per post ontving. Een exemplaar van het proefschrift "Prostate Cancer" van Dieuwertje Kok. Een poos geleden ontving ik een leuke mail van Dieuwertje, dat ze mijn blog al een poos volgde, maar eigenlijk niet wist dat ik ook grafisch ontwerper ben. Na leuk mailcontact heb ik deze omslag voor haar proefschrift ontworpen. En als ik het zelf mag zeggen, ik ben erg trots op het resultaat. Van alle superleuke dingen die ik in 2012 heb mogen ontwerpen voor heel veel toffe mensen, was dit een van mijn persoonlijke favorieten. Misschien juist omdat het zo'n taai onderwerp is?

EN Look what I received by mail yesterday. A copy of the thesis "Prostate Cancer" by Dieuwertje Kok. A while ago I received a nice email from Dieuwertje who had been following my blog for a while, but didn't know that I'm a graphic designer as well. After nice mail contact I designed this cover for her thesis. And if I may say so myself, I am very proud of the result. Of all the super fun things I was able to design in 2012 for many great people, this was one of my personal favorites. Perhaps because it is such a tough subject?





1 opmerking:

Melanie zei

Het is een mooi ontwerp. Mag je zeker trots op zijn.
Liefs, Melanie