Bloknote

zondag 28 april 2013

Health


Misschien vind je dit een beetje anders dan het werk dat ik normaal maak. Dat kan kloppen, want ik heb het gemaakt aan de hand van de eerste uit de reeks gratis stap-voor-stap lessen 'Art, heart and healing' van Tamara Laporte, op de website www.willowing.org. Tamara is een talentvolle dame uit Engeland, net als ik een enthousiast art-journaller. Ze maakt leuke instructie video's voor dames die graag met verf kliederen. Tamara is in sommige opzichten wellicht wat zweveriger dan ik, want ik ben niet van de 'healing' enzo, maar ze is echt een schat en ik heb veel van haar leuke filmpjes geleerd. Als is het alleen maar om weer eens mijn krijtjes uit de kast te trekken en gewoon even de rust te pakken om voor mezelf te tekenen. Heerlijk!


3 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Marieke, wat een prachtige journaling pagina, trouwens, die hieronder vind ik ook helemaal geweldig! Ik ben zelf vrij nieuw in de wereld van art journaling en heb juist mijn eigen blog aangemaakt. http://messymixedmediabyfrea.blogspot.nl/
Ik zou het super vinden als je ook eens bij mij komt kijken en ik ga zeker eens die cursus bekijken waarvan je de link geeft. Groetjes Frea
p.s. Natuurlijk ben ik je volger geworden, fijne zondagavond nog.

Marieke Blokland zei

heej Frea! Bedankt voor je berichtje! Altijd leuk om iets van enthousiastelingen te horen :) Marieke XOX

Melanie zei

Mooie pagina Marieke, en Tam is idd een schat. Volgens mij ze een hollandse, af en toe gooit ze er een hollands woord door...hahahaha...ook in 1 van de filmpjes van de gratis, super leuke cursus. (Heb de filmpjes allemaal gekeken en heb er veel van geleerd) daar zei ze ineens wattenstaafje...haahaha...
Liefs, Melanie