Bloknote

zaterdag 4 augustus 2012

Today I love...

Red & Pinks

EN For a while I have been using shades of grey, black, white, off white in my artwork a lot. But today, all of a sudden, I was feeling like using red and pink. I love this color combination so very much. But I know that many people have learned that you can't combine red and pink. I never really understood why, I adore it. I reminds me of pinkish strawberry cheese cakes with bright red strawberries on top. What do you think about red and pink: love it or hate it?


NL Al een poosje gebruik ik vaak grijstinten, zwart, wit, gebroken wit in mijn kunstwerken. Maar vandaag, uit het niets,  had ik ineens ontzettend zin om rood en roze te gebruiken. Ik hou echt heel veel van deze kleurencombinatie. Ik weet echter dat veel mensen hebben geleerd dat je rood en roze niet kunt combineren.  Ik heb dat nooit echt begrepen, want ik ben er dol op! Het doet me denken aan roze aardbeien kwarktaart met knalrode aardbeien erop. Wat vind jij van rood en roze: leuk of niet leuk?


(Warning: Chaos Alert... My vintage desk is allways a huge mess.)
Waarschuwing Chaos Alarm... Op mijn vintage bureau is het altijd een grote bende.)




 

2 opmerkingen:

Astrid Stulemeijer (AssiCrafts) zei

Het lijkt wel een roodroze explosie. Lekker hoor, goed bezig geweest! xoxo

Tessa zei

Wat een heerlijk plekje... gezellig hoor!